2020-05-06 02:29:59 Organizacija rada u razrednoj nastavi od 11. svibnja 2020. Poštovani roditelji, na temelju Zaključka o mjerama za pokretanje gospodarskih i drugih djelatnosti i aktivnosti u uvjetima proglašene epidemije bolesti COVID–19 Vlade Republike Hrvatske od 23. travnja 2020. godine, Uputa za sprječavanje i suzbijanje COVID-19 za ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja te osnovnoškolske ustanove u kojima je osigurana mogućnost zbrinjavanja djece rane i predškolske dobi te učenika koji pohađaju razrednu nastavu te Preporukama Ministarstva znanosti i obrazovanja za organizaciju rada u razrednoj nastavi i uputama za vrednovanje i ocjenjivanje u mješovitom modelu nastave od 11. svibnja organizira se rad u razrednoj nastavi. Prema uputama proveli smo Upitnik za roditelje/skrbnike, u kojem ste kao roditelji/skrbnici, imali mogućnost izbora i izjasnili se na koji način će vaše dijete biti uključeno u mješoviti model nastave, u kojem se kombinira nastava posredstvom informacijsko-komunikacijskih tehnologija i nastava uživo u učionici. Zbog epidemiološkog aspekta važno je prema uputama naglasiti sljedeće: • Preporuča se ostanak kod kuće djece s kroničnim bolestima (respiratornim, kardiovaskularnim, dijabetesom, malignim bolestima, imunodeficijencijama, djece s većim tjelesnim/motoričkim oštećenjima) kao i djece čiji roditelji/skrbnici ili ukućani imaju jednu od navedenih bolesti. • Potiče se ostanak kod kuće sve djece za koju se to može osigurati skrb kod kuće, s obzirom da broj djece u vrtićima i školama može biti takav da se mjere fizičkog razmaka u tim kolektivima neće moći poštovati. • Roditelji/skrbnici dovode i odvode djecu u škole i vrtiće tako da, ako je ikako moguće, ne ulaze u ustanovu osim u krajnjoj nuždi, već dolaze do ulaza pri čemu zadržavaju distancu od najmanje 2 metra u odnosno na druge roditelje/skrbnike i djecu. • Roditelj/skrbnik dovodi i odvodi dijete iz ustanove na način da je u pratnji jednog djeteta uvijek jedna odrasla osoba/roditelj/skrbnik. • Kada je god moguće, u pratnji pojedinog dijeta uvijek je ista osoba ili se izmjenjuju dvije odrasle osobe. • Kada god je moguće, u pratnji djeteta treba biti odrasla osoba koja živi u istom kućanstvu s djetetom te upravo ona osoba koja je, u odnosu na druge osobe koje bi mogle dovoditi i odvoditi dijete, uključena u takav tip dnevnih aktivnosti da je njena mogućnost zaraze s COVID-19 najmanja. • Kada god je moguće, u pratnji djeteta treba biti odrasla osoba koja zbog starije životne dobi (65 i više godina) ili kronične bolesti ne spada u rizičnu skupinu na obolijevanje od COVID -19. • Kada god je moguće, djecu iz svake odgojno-obrazovne skupine dovode i odvode roditelji/skrbnici u zasebno prethodno dogovoreno vrijeme različito za svaku odgojnoobrazovnu skupine, s razmakom od najmanje 10 minuta između dvije odgojno-obrazovne skupine. • Roditelji se ne okupljaju na ulazu. • Roditelji/skrbnici ne dovode niti odvode djecu iz ustanova niti ulaze u vanjske prostore (dvorište, vrt, igralište) i unutarnje prostore ako imaju povišenu tjelesnu temperaturu, respiratorne simptome poput kašlja i kratkog daha ili koji su pod rizikom da su mogli biti u kontaktu s osobama pozitivnim na COVID-19 ili su pod sumnjom da bi mogli biti zaraženi s COVID-19 ili su u samoizolaciji. • Roditelj/skrbnik potvrđuje pisanom izjavom ravnatelju ustanove prije uključivanja djeteta u ustanovu da dijete nema simptome i bolesti, odnosno da nije u riziku te da se radi o djetetu s oba zaposlena roditelja i to da je roditelj upoznat s Uputama HZJZ-a u cjelini.
Još jednom upućujem na detaljno i pozorno čitanje dokumenata kako bismo uspješno proveli uključivanje učenika u mješoviti model nastave na poveznicama: Preporuke za organizaciju rada u razrednoj nastavi i upute za vrednovanje i ocjenjivanje u mješovitom modelu nastave https://mzo.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Vijesti/2020// Preporuke%20za%20organizaciju%20rada%20u%20razrednoj%20nastavi% 20i%20upute%20za%20vrednovanje%20i%20ocjenjivanje%20u% 20mjesovitom%20modelu%20nastave.pdf Uputa za sprječavanje i suzbijanje COVID-19 za ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja te osnovnoškolske ustanove u kojima je osigurana mogućnost zbrinjavanja djece rane i predškolske dobi te učenika koji pohađaju razrednu nastavu https://www.hzjz.hr/wp-content/uploads/2020/03/Upute-vrtici-i-skole-29-4-2020-finalno.pdf Sukladno navedenom škola je organizirala uključivanje učenika u školsku ustanovu, a Organizaciju rada u razrednoj nastavi, koja uključuje podjelu na odgojno-obrazovne skupine/razrede, ulazak u školu i izlazak iz škole te organizaciju prostora i rada s učenicima možete pročitati OVDJE. /upload/os-acesarca-zg/images/newsimg/877/File/Organizacija%20rada%20%20u%20razrednoj% Na kraju vas roditelje i vašu djecu, male junake u ovim teškim vremenima, želim ohrabriti citirajući Trinu Paulus: Kako se postaje leptir? Morate željeti letjeti toliko jako, da ste spremni da se odreknete svog postojanja kao gusjenica. Srdačno vas sve pozdravljam do, nadam se, skorog viđenja! Ravnateljica: Tina Kirin
|
Osnovna škola Augusta Cesarca Zagreb |